دورات هندسية

 

 

اضحك من قلبك...اغبي مقاول

صفحة 1 من 4 12 3 4 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 32
  1. [1]
    زيدان26
    زيدان26 غير متواجد حالياً

    عضو فعال جداً

    تاريخ التسجيل: Feb 2006
    المشاركات: 205
    Thumbs Up
    Received: 8
    Given: 0
  2. [2]
    Abo Fares
    Abo Fares غير متواجد حالياً
    مشرف


    تاريخ التسجيل: Mar 2008
    المشاركات: 9,248

    وسام الاشراف

    Thumbs Up
    Received: 344
    Given: 291
    حلوة م. زيدان مع إنها مكررة... بس يا ترى في دورات إسقاط مظلي؟؟؟ :)

    0 Not allowed!



  3. [3]
    mohy_y2003
    mohy_y2003 غير متواجد حالياً

    مشرف سابق وإستشاري الهندسة المدنية


    الصورة الرمزية mohy_y2003


    تاريخ التسجيل: Jun 2007
    المشاركات: 9,637
    Thumbs Up
    Received: 350
    Given: 439
    وتظلم الراجل ليه يا باشمهندس زيدان ؟ مش جايز ان ده تشكيل في الواجهة علي هيئة درج بمقياس 1:1
    هههههههههههههههه

    م محيي الدين محمـــد

    0 Not allowed!



    ليس ضروريا ان تكون عميلاً لتخدم عدوك .... يكفيك أن تكون غبيــــــــــــــــاً

    الإمام محمد الغزالي

  4. [4]
    مهندس إسلام سامى
    مهندس إسلام سامى غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Nov 2007
    المشاركات: 359
    Thumbs Up
    Received: 13
    Given: 0
    وليه تظلم المقاول مش ممكن يكون ده قرار الاستشاري ولا مفيش استشاري بيستلم

    0 Not allowed!



  5. [5]
    step6
    step6 غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً
    الصورة الرمزية step6


    تاريخ التسجيل: May 2006
    المشاركات: 336
    Thumbs Up
    Received: 38
    Given: 1
    واضح انه مش غبي دي متاهة اللي عايز ينزل من الدور اللي فوق يستخدم الباب بس مش هيعرف يطلع تاني من نفس السلم

    0 Not allowed!



  6. [6]
    المهندس أبو هادي
    المهندس أبو هادي غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية المهندس أبو هادي


    تاريخ التسجيل: Nov 2007
    المشاركات: 536
    Thumbs Up
    Received: 21
    Given: 10
    بالفعل ضحكتني يسلمو ايديك

    0 Not allowed!



  7. [7]
    اياد العبودي
    اياد العبودي غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية اياد العبودي


    تاريخ التسجيل: Jul 2008
    المشاركات: 415
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    هذا مو غبي هذا يتبع المثل اللي يقول((خالف تعرف))

    0 Not allowed!



  8. [8]
    محمدابوالسعد
    محمدابوالسعد غير متواجد حالياً
    جديد


    تاريخ التسجيل: Aug 2008
    المشاركات: 2
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    ده راجل مش فاهم هو بيعمل اية وطبعا مش مهندس

    0 Not allowed!



  9. [9]
    مهندس أيمن حسن
    مهندس أيمن حسن غير متواجد حالياً
    مشرف متميز
    الصورة الرمزية مهندس أيمن حسن


    تاريخ التسجيل: Apr 2008
    المشاركات: 3,733

    وسام مشرف متميز

    Thumbs Up
    Received: 96
    Given: 12
    غرييبة جدا فعلا!!!!

    هو حضرتك جبت الصورة دى منين؟

    0 Not allowed!



  10. [10]
    عصام رزق محمد
    عصام رزق محمد غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Jan 2006
    المشاركات: 420
    Thumbs Up
    Received: 13
    Given: 0
    يبدو ان المقاول طلع الدور الاول ومانزلش
    حد يجيب له سلم خشب ينزل عليه علشان هو محبوس في الدور الاول لان السلم الخرساني مسدود.........

    0 Not allowed!


    من لا يشكر الناس.......................لا يشكر الله

  
صفحة 1 من 4 12 3 4 الأخيرةالأخيرة
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML