دورات هندسية

 

 

how to start your own business

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 23 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 24
  1. [11]
    ماجدان
    ماجدان غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Oct 2007
    المشاركات: 2,157
    Thumbs Up
    Received: 99
    Given: 8
    اولا انا قريتها فعلا راس المال ههههههههههههههههههه
    ثانيا بردو حضرتك محدتيش انه اتجاه بردو بتتكلمى عاليه
    شكله كده التنفيذ
    عايز اقول حاجه بهزار طبعا " شكلك متعبه يا بشمهندسه " هههههههههه
    انا تحت أمر حضرتك

    سالدان للهندسه والإنشاءات

    0 Not allowed!


    ماجدان للهندسه والإنشاءات

    التنفيذ بالموقع من الألف إلى الياء

    م.أحمد جليدان

  2. [12]
    dina2000
    dina2000 غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 68
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    انا غلبانة والله يابشمهندس سالدان
    بس اصلى فعلا بفكر يبقلى البيزنس الخاص بس عايزه احسبها صح.
    لسة مش عارفة ابدا الزاى ومنين الموضوع محتاج risk وده اللى مش متعودين عليه.
    فبفكر معاكو بصوت عالى على اساس ان انتوا اكتر ناس تفهموا اللى بقوله وتفيدونى بخبراتكم.

    0 Not allowed!



  3. [13]
    ماجدان
    ماجدان غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Oct 2007
    المشاركات: 2,157
    Thumbs Up
    Received: 99
    Given: 8
    بردو مقلتيش يا هندسه عايزه تبدا فى ايه بالظبط
    مش بقولك متعبه ههههههههههه
    اول درس للبيزنس مينفعش تكون غلبانه

    سالدان للهندسه والإنشاءات

    0 Not allowed!


    ماجدان للهندسه والإنشاءات

    التنفيذ بالموقع من الألف إلى الياء

    م.أحمد جليدان

  4. [14]
    dina2000
    dina2000 غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 68
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    ده تعبير مجازى لكن ربنا ما يغلبش حد ابدا
    انا فعلا مش محددة .
    بفكر اما مكتب استشارات بسيط. بس مش مالكة ادوات الموضوع كله.
    وبفكر برده فى التنفيذ. ومن خبرتى القليلة عارفة ان التنفيذ العائد بتاعة احسن. وفية satisfaction عالى لينا كمهدسين بنحب الشغلانة.
    بس برده راى ذوى الخبرة مهم.

    0 Not allowed!



  5. [15]
    ماجدان
    ماجدان غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Oct 2007
    المشاركات: 2,157
    Thumbs Up
    Received: 99
    Given: 8
    السلام عليكم
    حضرتك ممكن تكلمينى على agmedglidan(at)hotmail.com أفضل واسرع
    وانا تحت أمر حضرتك
    وكمان عشان الصوت العالى

    سالدان للهندسه والإنشاءات

    0 Not allowed!


    ماجدان للهندسه والإنشاءات

    التنفيذ بالموقع من الألف إلى الياء

    م.أحمد جليدان

  6. [16]
    Ayman
    Ayman غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية Ayman


    تاريخ التسجيل: Feb 2003
    المشاركات: 2,100
    Thumbs Up
    Received: 10
    Given: 0
    سيبك من المقاولات ..مش جايبة همها
    خلليكي في التجارة - تسع أعشار الرزق

    0 Not allowed!



    اللهم تقبل

  7. [17]
    Ayman
    Ayman غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية Ayman


    تاريخ التسجيل: Feb 2003
    المشاركات: 2,100
    Thumbs Up
    Received: 10
    Given: 0
    مع الاعتذار للأخ سالدان متفهمنيش غلط :(

    0 Not allowed!



    اللهم تقبل

  8. [18]
    mr_bnsf
    mr_bnsf غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Sep 2006
    المشاركات: 193
    Thumbs Up
    Received: 7
    Given: 0
    اى نوع من انواع التجاره مثلا يااستاذ ايمن؟؟؟؟؟؟
    على فكره اعمال المقاولات بسم الله ماشاء الله لها عوائد ضخمه جدا بس للى يلعبها صح وبتقوى الله
    وبعدين هو الواحد هيكون درس 5 سنوات فى كليه الهندسه علشان يطلع فى الاخر يشتغل فى التجاره
    على فكره انا ماشى بالمثل اللى بيقول ادى العيش لخبازه يعنى بتاع الهندسه شغله فى المقاولات واعمال التصميم والتنفيذ والاستشارات
    واعمال التجاره لطالب التجاره او اى شخص قم بدراستها وعلى درايه تامه بقواعد وقوانين السوق

    0 Not allowed!



  9. [19]
    Ayman
    Ayman غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية Ayman


    تاريخ التسجيل: Feb 2003
    المشاركات: 2,100
    Thumbs Up
    Received: 10
    Given: 0
    على فكرة انا مهندس و شغال في مجالي و بفضل الله كله تمام...لكن
    بعد ما دخلت مجال التجارة حديثا وجدت انه أقصر و افضل الطرق للاستثمار الجيد (كصاحب عمل و ليس كمهندس)
    كما اني مقتع تماما ان الهندسة ليست علم ..و انما هي علم و فن و ادارة...اذا كنت مهندسا فيمكنك ان تكون تاجرا ناجحا
    لك ان تجد كل مهندس ناجح في طباعه..في اسلوب تفكيره..في حياته و كيفية ادارتها
    الخلاصة:لا مانع أبدا من ابتغاء الرزق في اي مجال مفتوح يجد الانسان فيه نفسه
    و الله تعالى أعلم

    0 Not allowed!



    اللهم تقبل

  10. [20]
    ماجدان
    ماجدان غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Oct 2007
    المشاركات: 2,157
    Thumbs Up
    Received: 99
    Given: 8
    والله هيا زى ما تحب بس اللى بيحب الهندسه المدنيه وشاطر فيها وعنده الخبره المؤهله لذلك يبقى اعتقد انه هيشتغل فيها ويحقق نجاحات على المستوى
    شركة المقاولين العرب - مهندس طلعت مصطفى - شركة بنلادن المقاولات السعوديه - شركة الجابر على بالإمارات ........إلخ
    أنا بتكلم عن شغل الهندسه المدنيه بس ومعرفش اتكلم فى باقى المشريع
    على فكره أميلى
    Ahmedglidan(at)hotmail.com

    سالدان للهندسه والإنشاءات

    0 Not allowed!


    ماجدان للهندسه والإنشاءات

    التنفيذ بالموقع من الألف إلى الياء

    م.أحمد جليدان

  
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 23 الأخيرةالأخيرة
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML