دورات هندسية

 

 

سؤال عن أجور مهندسين التكييف فى الوطن العربى

صفحة 5 من 5 الأولىالأولى 1 2 3 4 5
النتائج 41 إلى 46 من 46
  1. [41]
    ياسرياسرياسر
    ياسرياسرياسر غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Apr 2008
    المشاركات: 15
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    راتبي

    أنا راتبي 4500 ريال في السعودية بدون بدلات ومتخرج من 2004
    وأنا شايفو قليل بالنسبة للرواتب اللي عم تقولو عنها بالسعودية

    0 Not allowed!



  2. [42]
    WAEL1H
    WAEL1H غير متواجد حالياً
    عضو
    الصورة الرمزية WAEL1H


    تاريخ التسجيل: Jun 2007
    المشاركات: 43
    Thumbs Up
    Received: 3
    Given: 0
    بص ياياسر المرتب بيفرق حسب المجال اللى انت شغال فيه يعنى كلنا بنتكلم ف المقاولات وانا الان ف السعوديه
    بس عموما 2004 حد ادنى 5.500 الى حد أقصى 6.500 وانت وشطارتك بالاضافه الى 25% بدل سكن وكمان 10% بدل انتقال يعنى ياباشمهندس اتكلم ف زيادة مرتبك بشرط يكون اسلوبك كويس ف الطلب عشان ما تخسرش وظيفتك
    ويبقى أفضل لو تساوم وانت معاك فرصه ف مكان تانى ع العموم اتكلم اولمح وف نفس الوقت دور على فرصه تانية بس اوعى توصل لمرحلة انك تسيب مكانك من غير زياده او فرصه افضل يعنى امسك العصا من النص زى ما المثل بيقول وياريت تعرفنى هنا ف المنتدى انت مجالك اية وخبرتك ايه وممكن تنقل كفاله ولا لاء يمكن ربنا يسهل

    0 Not allowed!



  3. [43]
    WAEL1H
    WAEL1H غير متواجد حالياً
    عضو
    الصورة الرمزية WAEL1H


    تاريخ التسجيل: Jun 2007
    المشاركات: 43
    Thumbs Up
    Received: 3
    Given: 0
    المهم ياجماعه تعرفوا ان الشغل كتير والمهندسين نادرين يعنى اللى يتفق يا يطلب كويس يا ما يسافرش وان فاتتك فرصه ماتزعلش لان المؤشرات بتقول هيجى احسن منها واللى شغال واتفق وخلاص يحاول يعدل وضعه بهدوء وبدون انفعال ويطلب زياده تماشيا مع اسعار السوق

    0 Not allowed!



  4. [44]
    هشام العواضي
    هشام العواضي غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Apr 2008
    المشاركات: 10
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    في اليمن حسب الخبرة وان استلم 300$

    0 Not allowed!



  5. [45]
    فنى التبريد
    فنى التبريد غير متواجد حالياً
    عضو فعال
    الصورة الرمزية فنى التبريد


    تاريخ التسجيل: Aug 2008
    المشاركات: 54
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    مفيش حد اتكلم عن اجور فنيين التبريد والتكييف انا عايز فرصة الى الخليج خريج 2003 من مصر اشتغلت فى شركة صيانة ثلاجات وشركة تكييفات تركيب اسبليت وشباك

    0 Not allowed!



  6. [46]
    فنى التبريد
    فنى التبريد غير متواجد حالياً
    عضو فعال
    الصورة الرمزية فنى التبريد


    تاريخ التسجيل: Aug 2008
    المشاركات: 54
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    رقمى هو 0123909883 من مصر

    0 Not allowed!



  
صفحة 5 من 5 الأولىالأولى 1 2 3 4 5
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML