دورات هندسية

 

 

ابراج على شكل ثعبان(The Cobra Tower in Kuwait)

صفحة 1 من 3 12 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 28
  1. [1]
    batool-86
    batool-86 غير متواجد حالياً

    عضو

    تاريخ التسجيل: Sep 2007
    المشاركات: 28
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    ابراج على شكل ثعبان(The Cobra Tower in Kuwait)

    ابراج تنفذ فى الكويت اتمنى ان اعرف كيف

    http://bp1.blogger.com/_jak4KY9qfJM/...a-kuwait03.jpg


    http://bp1.blogger.com/_jak4KY9qfJM/...a-kuwait02.jpg


    http://bp2.blogger.com/_jak4KY9qfJM/...a-kuwait01.jpg



    اتمنى اعرف ارائكم و ازاى ممكن يتنفذ

  2. [2]
    حازم العطيفى
    حازم العطيفى غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً (حائز على المركز الثاني في المسابقة المعمارية)
    الصورة الرمزية حازم العطيفى


    تاريخ التسجيل: Sep 2006
    المشاركات: 197
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    من احلى الابراج اللى شفتها فى حياتى ...
    فكره رائعه جداااااااا ... وجريئه جدا
    شكراااااااا جزيلا على الموضوع القيم ........

    0 Not allowed!



  3. [3]
    كريم العاني
    كريم العاني غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية كريم العاني


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 533
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    شيء جدا جميل وتصميم رائع

    0 Not allowed!



  4. [4]
    batool-86
    batool-86 غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Sep 2007
    المشاركات: 28
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    شكرا على الاهتمام والرد

    0 Not allowed!



  5. [5]
    "مؤمن بالله"
    "مؤمن بالله" غير متواجد حالياً
    مشرف


    تاريخ التسجيل: May 2005
    المشاركات: 659

    وسام الاشراف

    Thumbs Up
    Received: 43
    Given: 21
    اشكرك اخي على الموضوع الجميل لكن تحس كده ان المبنى اللي عمله بالماكس ما تعبش كتير يادوب خلصه وخد كوبي من كل دور وبعدين تويست وخلصت العمليه انا اقصد طبعا العمل لكن الفكره اكيد خدت منه وقت كبير الدور والباقي بقى على مهندسيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين مدني اللي هينفذووووووووووووه الله يكون في عونهم هههههههه

    0 Not allowed!



    (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))

    وما من كاتب إلا سيبلى ***** ويبقى الدهر ما كتبت يداه
    فلا تكتب بكفك غير شيء***** يسرك في القيامة أن تراه

  6. [6]
    "مؤمن بالله"
    "مؤمن بالله" غير متواجد حالياً
    مشرف


    تاريخ التسجيل: May 2005
    المشاركات: 659

    وسام الاشراف

    Thumbs Up
    Received: 43
    Given: 21
    وعلى راي المثل يعملوها المعماريين ويقعوا فيها المدنييين ههههههههههه

    0 Not allowed!



    (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))

    وما من كاتب إلا سيبلى ***** ويبقى الدهر ما كتبت يداه
    فلا تكتب بكفك غير شيء***** يسرك في القيامة أن تراه

  7. [7]
    معماري حتى الرمق ا
    معماري حتى الرمق ا غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Jul 2007
    المشاركات: 315
    Thumbs Up
    Received: 5
    Given: 1
    مشروع جدا جرئ وصارخ ولكن هل سوف نرى تنفيذه على ارض الواقع

    الموضوع محتاج تكلفة كبيرة ومحتاج خبرة وعمالة غير عادية

    ورغم هذا اعتقد ان التنفيذ سوف يتاخر كثيرا جدا حتى بوجود الامكانيات

    0 Not allowed!



  8. [8]
    متعلم جديد
    متعلم جديد غير متواجد حالياً
    جديد


    تاريخ التسجيل: Jun 2007
    المشاركات: 9
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    حاجة حلوه صرح عمراني

    0 Not allowed!



  9. [9]
    متعلم جديد
    متعلم جديد غير متواجد حالياً
    جديد


    تاريخ التسجيل: Jun 2007
    المشاركات: 9
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    وده كيف هيكون الشغل فيه

    0 Not allowed!



  10. [10]
    nasr_art
    nasr_art غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: May 2006
    المشاركات: 262
    Thumbs Up
    Received: 13
    Given: 0
    الابراج مش عجبانى خالص تحس انها فرقعة وخلاص وبعدين نسبة الارتفاع للقطر مش حلوة خالص

    0 Not allowed!



  
صفحة 1 من 3 12 3 الأخيرةالأخيرة
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML