دورات هندسية

 

 

كتاب الـ Solid works بين البداية والاحتراف -شرح تطبيقي مصور - تأليف المصمم كاظم عسكر

صفحة 11 من 19 الأولىالأولى ... 7 8 9 10 1112 13 14 15 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 101 إلى 110 من 188
  1. [101]
    احمد عبد الرحيم اح
    احمد عبد الرحيم اح غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: May 2007
    المشاركات: 17
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    thank you nmy dear

    0 Not allowed!



  2. [102]
    كاظم عسكر
    كاظم عسكر غير متواجد حالياً
    زائر


    تاريخ التسجيل: May 2007
    المشاركات: 288
    Thumbs Up
    Received: 19
    Given: 0
    اخوتي الاعزاء ----------- يبدون الكثير من الاخوة اللذين يحملون الحصص لايعلمون اني اقيم جهدي بالكتاب من خلال تعليقاتهم وان قيمة الكتاب الحقيقية لدي هي اصواتهم --------- عليه ----
    اكتفي بهذا القدر من الكتاب ---------- ولكم الشكر والتقدير

    0 Not allowed!



  3. [103]
    الإغريقي الإفريقي
    الإغريقي الإفريقي غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Jul 2007
    المشاركات: 49
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    الله يبارك فيك وأنا في أشد الشوق لصدور العمل

    0 Not allowed!



  4. [104]
    الإغريقي الإفريقي
    الإغريقي الإفريقي غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Jul 2007
    المشاركات: 49
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    أخي ممكن تخبرنا كيف نحصل على البرنامج

    0 Not allowed!



  5. [105]
    مهندس محمد الباشا
    مهندس محمد الباشا غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Jan 2007
    المشاركات: 44
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0

    مشكوررررررر

    يا اخ كاظم مشكور على مجهودك انا عن نفسى مقدر المجهود اللى بتبذله علشان تقدر تعمل حصة واحدة من الشرح . انا عن نفسى كنت مشغول وكنت وصلت بس لحصة 4 ودلوقتى بس لسه شايف انك حملت لحد حصة 9 واذا كان الاعضاء بياخدوا الحصص ومفيش كلمة شكرا فلا تزعل ثوابك عند الله ومن لايشكر العبد لايشكر الله.. وزى ما بيقول المثل الشعبى عندنا فى مصر اعمل خير وارميه للبحر.وطبعا شكرا على مجهودك الكبير حتى لو مفيش استمرار فى الحصص وان كنت اتمنى انك تكمل مش علشانى والله علشان لا تضيع على نفسك الثواب الكبير اللى انت بتخدوا من العلم الى بتنقله... المفروض يا اخ كاظم زى ما قولت انك عامل المجهود الجباردا ابتغاء وجه الله لا تخلى حد يضيع عليك الثواب

    شكرا على مجهودك واستمراك فى الحصص او من عدمه لا يقلل من مجهودك ومن فضلك على كل من حمل الحصص وفى الاخر هو قرارك فى الاستمرار او لا

    0 Not allowed!



  6. [106]
    gearbox
    gearbox غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً
    الصورة الرمزية gearbox


    تاريخ التسجيل: Aug 2006
    المشاركات: 223
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    جزاك الله خيرا
    اخي كاظم

    0 Not allowed!



  7. [107]
    كاظم عسكر
    كاظم عسكر غير متواجد حالياً
    زائر


    تاريخ التسجيل: May 2007
    المشاركات: 288
    Thumbs Up
    Received: 19
    Given: 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهندس محمد الباشا مشاهدة المشاركة
    يا اخ كاظم مشكور على مجهودك انا عن نفسى مقدر المجهود اللى بتبذله علشان تقدر تعمل حصة واحدة من الشرح . انا عن نفسى كنت مشغول وكنت وصلت بس لحصة 4 ودلوقتى بس لسه شايف انك حملت لحد حصة 9 واذا كان الاعضاء بياخدوا الحصص ومفيش كلمة شكرا فلا تزعل ثوابك عند الله ومن لايشكر العبد لايشكر الله.. وزى ما بيقول المثل الشعبى عندنا فى مصر اعمل خير وارميه للبحر.وطبعا شكرا على مجهودك الكبير حتى لو مفيش استمرار فى الحصص وان كنت اتمنى انك تكمل مش علشانى والله علشان لا تضيع على نفسك الثواب الكبير اللى انت بتخدوا من العلم الى بتنقله... المفروض يا اخ كاظم زى ما قولت انك عامل المجهود الجباردا ابتغاء وجه الله لا تخلى حد يضيع عليك الثواب

    شكرا على مجهودك واستمراك فى الحصص او من عدمه لا يقلل من مجهودك ومن فضلك على كل من حمل الحصص وفى الاخر هو قرارك فى الاستمرار او لا
    يا اخ محمد ---- يا اخ محمد ارجوك ---- انا لم اقصد ولن اقصد الشكر ---- فانا بالاساس لاانتظر هذا وان حصل فهو زيادة الخير خيرين ---- لكن انا اقيم مستوى المادة التي اعطيها ومدى فائدتها من خلال تقييم وردود الاخرين --- وخصوصا وهم مهندسون واصحاب اختصاص ولهم راي علمي يهمني ان اسمعه ---- ارجو رفع التداخل وفهم ما قصد ارجوك 0

    0 Not allowed!



  8. [108]
    أبوعبدالله محمد
    أبوعبدالله محمد غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Oct 2006
    المشاركات: 84
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    اقتباس:
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوعبدالله محمد
    الاستاذ كاضم
    ملف الحصة الخامسة توجد فيه مشكلة
    ولك خالص شكري

    ما المشكلة يا ابا عبد الله ----اخبرني رجاء
    عفوا أخي العزيز ملف الحصة الخامسة لاتوجد فيه مشكلة لكن ملف الحصة الثالثة لايمكن فتحه
    ولك جزيل الشكر

    0 Not allowed!



  9. [109]
    احمد1970
    احمد1970 غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: May 2007
    المشاركات: 224
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 1
    الاخ كاظم ادعوا الله ان يمدك بالصحة والعافية يارب
    ولاارائك الله مكروه

    0 Not allowed!



  10. [110]
    مهندس محمد الباشا
    مهندس محمد الباشا غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Jan 2007
    المشاركات: 44
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كاظم عسكر مشاهدة المشاركة
    يا اخ محمد ---- يا اخ محمد ارجوك ---- انا لم اقصد ولن اقصد الشكر ---- فانا بالاساس لاانتظر هذا وان حصل فهو زيادة الخير خيرين ---- لكن انا اقيم مستوى المادة التي اعطيها ومدى فائدتها من خلال تقييم وردود الاخرين --- وخصوصا وهم مهندسون واصحاب اختصاص ولهم راي علمي يهمني ان اسمعه ---- ارجو رفع التداخل وفهم ما قصد ارجوك 0
    يا اخ كاظم لا تزعل نفسك لو كنت فهمتك غلط متاسف
    شكرا

    0 Not allowed!



  
صفحة 11 من 19 الأولىالأولى ... 7 8 9 10 1112 13 14 15 ... الأخيرةالأخيرة
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML