دورات هندسية

 

 

احدى امتحانات الذكاء في الشركاااات (ادخل واضحك بجد...ههههههه)

صفحة 3 من 5 الأولىالأولى 1 2 34 5 الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 30 من 49
  1. [21]
    محمد أبو فوزى
    محمد أبو فوزى غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: May 2007
    المشاركات: 20
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    حلو ياممممممممممممممممممممان اية الظرف دة

    0 Not allowed!



  2. [22]
    محمد أبو فوزى
    محمد أبو فوزى غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: May 2007
    المشاركات: 20
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    حلو ياممممممممممممممممممممان اية الظرف دة!

    0 Not allowed!



  3. [23]
    fadi kabes
    fadi kabes غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Nov 2006
    المشاركات: 173
    Thumbs Up
    Received: 3
    Given: 0

    Red face

    للأسف هذه النكتة حصلت ولكن بصيغة أخرى وفي النهاية
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    كرت الواسطة

    0 Not allowed!



  4. [24]
    sword_fish
    sword_fish غير متواجد حالياً
    جديد


    تاريخ التسجيل: Jun 2007
    المشاركات: 5
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    HAHAHAAAAAAAAAAY

    nice one thanx

    0 Not allowed!



  5. [25]
    PEACE MASTER
    PEACE MASTER غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية PEACE MASTER


    تاريخ التسجيل: Jun 2006
    المشاركات: 483
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_hewedy مشاهدة المشاركة
    انا مش عارف بجد الناس اللي بتمر مرور الكلام ع المشاركه من غير ما تعلق مش عارف ده نعتبره بخل منه ولا ايه بالضبط...........يعني تبص تلاقي عندك 200 مره حد شاف مشاركتك وتلاقي ولا واحد ابدا رايه عن المووضع بجد
    الناس ديه بتعملنا احباااط ويتخلينا احنا كمان نبطل نشارك بحاجات ........وطبعا لو في المشاركه حاجه تنفعه
    ياخدها ولا يقول للراجل اللي تعب وطلع عينه يقوله شكرا يحييه اي حاجه........ المووضع ده زاد عن حده والمفروض
    مشرفين الموقع تلاقي لينا حل في الناس اللي بتدخله المنتدى تدور ع مصلحتهاااااا المفروض المووقع يتصفا يعني الاعضاء اللي مش بتدي رايها مثلا في خمسين مووضع ع الاقل في الشهر يتاخد منها العضويه وكده وغير كده المشاركات متظهرش الا لما عشرين واحد ع الاقل يعلقوا عليه وكده يبقى المنتدى ومشرفينه ساعدونا ورفعوا
    من معنوياتنااااااا ...................................غير كده الناس بتاعت مصلحتها واللي بتدخل تستفيد مننااااا وحتى متعبرناش

    وتلاقي يا معلم لو في اعلان توظيف كله جري عليه وقعد يشكر الراجل وينافق عشان ياخد موقع الشركه ولا يبعت السي في وتلاقي حدد عدد التعليقات فيه كبيره جدااا ع راي المثل الشعبي (لو كان ليك عند ...... حاجه قوله يا سيدي )

    فعلا بجد احنا مصريين
    حاجه تجننن
    نـــــــــــاس بتاعت مصلحتها والله
    لا تعليق

    0 Not allowed!



  6. [26]
    eng_hewedy
    eng_hewedy غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Feb 2007
    المشاركات: 156
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    Angry

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PEACE MASTER مشاهدة المشاركة
    لا تعليق
    ايوه افهم انا ايه بقى من مووضع لا تعليق ده......او بمعنى اصح المفروض اعمل ايه يعني .....الكلام ده هو الحقيقه
    وده راي وهيفضل راي .....وانا يعني كلمت المشرفين في مووضع زي ده ....وهما حريين ...ده منتداهم وهم حريين فيه
    بس انا فعلا عند كلمتي لو جايب حاجه مفيده ....يعني هتفيد الشباب ...مش هنزلها الا لما يعلق ع المووضع بتاعي خمسين عضو ساعتها هنزل المووضع

    0 Not allowed!



  7. [27]
    alzeer_m
    alzeer_m غير متواجد حالياً
    زائر


    تاريخ التسجيل: Dec 2006
    المشاركات: 354
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمادة راس مشاهدة المشاركة
    ياعم انت هتزل الناس علشان مشاركه ربنا اكرمك بها وبعدين ايه حكايه الاعضاء فى هذا المنتدى كل واحد فيكم نازل تقريع فى مصر والمصريين واحذركم من محاوله المساس او التلميح لان الى الى ما يعرفش قدر مصر ولا مكانتها فهو جاهل وعيب دى مصر ام الدنيا قلب الامه وعقلها النابض ولولا مصر ما كنتم ولا كانت بلادكم نسيتم بالامس القريب كيف كنتم ..............لولا مصر وابنائها ..المعلم والطبيب والمهندس والمزارع والعامل وغيرهم هل نسيتم لان مصر الان فى ازمه او كبوه تتطاولون عليها .......غدا او بعد غد فى القريب ان شاء الله وحسبنا الله ونعم الوكيل
    أبو راس انته مش مصري ومن كلامك ده انته عاوز تجيب الشتايم لمصر والمصريين لان محدش حاول او يحاول المساس او التلميح ال خدش مصر او المصريين وكمان مش من حقك ان تتكلم على باقي اخواننا العرب حيث بتقول ( نسيتم بالأمس القريب كيف كنتم)
    هل بأمكانك ان تقول لي كيف كانوا بالأمس القريب اخوانه العرب هل كانو مش عرب والا ايه
    ارجو ان تحسن ملافزك فبالتالي كلامك ده ميفرحش غير اليهود جوارينة في شرم الشيخ يامن تدعي انك المحامي عن مصر

    0 Not allowed!



  8. [28]
    محبة الله ورسوله*
    محبة الله ورسوله* غير متواجد حالياً
    عضو شرف
    الصورة الرمزية محبة الله ورسوله*


    تاريخ التسجيل: Mar 2006
    المشاركات: 9,592

    وسام الشكر

     وسام كبار الشخصيات

    Thumbs Up
    Received: 30
    Given: 13
    ههههههههههههههه حلوة
    مسكين بس أجوبته كانت حلوووووووووووووووو

    0 Not allowed!


    لا تقل من أين أبدأ ... طاعة الله بداية
    لا تقل أين طريقى ... شرع الله الهداية
    لا تقل أين نعيمى ... جنة الله كفاية
    لا تقل غداً سأبدأ ... ربما تأتى النهاية
    ---------------------
    متغيبه عن الملتقي دعواتكم
    ونسأل الله ان يحفظ سائر بلاد المسلمين وان ينصرهم على الظالمين

  9. [29]
    ابو جندل
    ابو جندل غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Jun 2005
    المشاركات: 79
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    ها ها ها هاااااااا

    0 Not allowed!



  10. [30]
    م.ريمون سلوم
    م.ريمون سلوم غير متواجد حالياً
    عضو فعال
    الصورة الرمزية م.ريمون سلوم


    تاريخ التسجيل: Jun 2007
    المشاركات: 89
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    Smile

    ما ورد في المقالة يتكرر في كل البلدان العربية

    والردود كانت ظريفة ومشجعة

    وببساطة حين أكتب موضوعاً لاأنتظر الردود

    هل تريد أمثلة ؟ عندي الكثير

    التوقيع
    إنسان عربي


    0 Not allowed!


    المهندس: ريمون سلوم


    rim-o


  
صفحة 3 من 5 الأولىالأولى 1 2 34 5 الأخيرةالأخيرة
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML