دورات هندسية

 

 

التعليم

النتائج 1 إلى 4 من 4
  1. [1]
    الصورة الرمزية محمد مبسوطه
    محمد مبسوطه
    محمد مبسوطه غير متواجد حالياً

    عضو فعال جداً

    تاريخ التسجيل: Oct 2006
    المشاركات: 194
    Thumbs Up
    Received: 4
    Given: 4

    التعليم

    بسم الله الرحمن الرحيم
    الموضوعات كثيره ولكن انا هتكلم فى اللى يخص الشباب اللى فى كلية الهندسه
    بصراحه التعليم فى مصر لابد ان يتغير ولزلك انا اليومين دول بابحث عن حلول
    بس مش لاقى حد عنده حل؟

  2. [2]
    محمد مبسوطه
    محمد مبسوطه غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً
    الصورة الرمزية محمد مبسوطه


    تاريخ التسجيل: Oct 2006
    المشاركات: 194
    Thumbs Up
    Received: 4
    Given: 4
    انفسى اغمض عينى وافتحها الاقى مفيش ناس ظالمه او مرتشيه والاقى بنات محترمه واولاد محترمين وانا واحد منهم طبعا

    0 Not allowed!



  3. [3]
    almohandis1985
    almohandis1985 غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Sep 2006
    المشاركات: 115
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    أنا أتمنى ذالك مثلك يا أخي العزيز ولكن هذا يعتبر من المستحيل

    0 Not allowed!



  4. [4]
    عبدالكريم2
    عبدالكريم2 غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Jun 2006
    المشاركات: 22
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    التغيير اذا ما يكون شامل ما ينفع و كما قال المثل " لا يصلح العطار ما أفسد الدهر " كان الله في عونكم اخي الكريم .

    0 Not allowed!



  
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML