دورات هندسية

 

 

إعرف عروستك من الأوٍلٍ أحسن ما تيجي بعد كده تتدهوٍلٍ

صفحة 7 من 11 الأولىالأولى ... 3 4 5 6 78 9 10 11 الأخيرةالأخيرة
النتائج 61 إلى 70 من 103
  1. [61]
    المهندس / آدم
    المهندس / آدم غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Aug 2006
    المشاركات: 422
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    إلى الأخت / هبة محمود
    أشكرك على هذا التشجيع وأكيد إن لكل واحد منهما نصفه الآخر وهوه ده دور آدم في البحث عن نصفه الآخر وإن شاء الله يلاقيه على كوكب الكرة الأرضية.
    أما في حالة إنه لم يجدها على كوكب الكرة الأرضية يبقى ربنا معاه ويدور في باقي الكواكب ما لقهاش يدور في النجوم بس نصيحتي له ما يكونش في عز الظهر ( واللي عاوز الإجابة ممكن أقول له السبب).

    0 Not allowed!



  2. [62]
    المهندس / آدم
    المهندس / آدم غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Aug 2006
    المشاركات: 422
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    إلى الأخ / عبد العزيز الشركسي
    يظهر عليك الطبية والإلتزام من ردودك ولكن لي ملاحظة تقول (إمتلاك زمام الإمور) الإمتلاك من التملك بمعنى القدرة على البيع والشراء - أنا أفضل القول بقيادة زمام الأمور - وإن شاء الله ستجد نصفك الآخر قريباً وستكون طيبة وملتزمة مثلك بإذن الله.

    0 Not allowed!



  3. [63]
    عبد العزيز الشركسى
    عبد العزيز الشركسى غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 11
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    برغم كل المواصفات والشروط فى فتاه الاحلام وفتي الاحلام الى انه فى النهايه نصيب وغيب مكتوب

    0 Not allowed!



  4. [64]
    المهندس / آدم
    المهندس / آدم غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Aug 2006
    المشاركات: 422
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    إلى captainpower
    أشكرك على تشبيهي من ناحية أسلوب كتابتي بالكاتب أنيس منصور وأنا عارف إنك تقصد الإطراء والمدح ، يمكن علشان أول مرة تقرأ مشاركاتي وأن موضوع المشاركة يتعلق بالمرأة.

    لكن أن شاء الله ستجد إختلافاً وستعرف أن لي أسلوباً مختلفاً تماماً وذلك سيظهر مع الوقت بإختلاف المشاركات و من خلال طرحي لموضوعات في مجالات أخرى.

    وأنا متأكد أن وجهة نظرك ستتغير ويمكن تقول إني متعقد من حاجة ثانية وتسيب الستات وده سيتوقف على الموضوع الذي سأقوم بطرحه إن شاء الله فأنا ما زلت عضواً جديداً حيث إن عضويتي لاتتعدي اليومان.

    0 Not allowed!



  5. [65]
    المهندس / آدم
    المهندس / آدم غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Aug 2006
    المشاركات: 422
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    أنا أنضم لكِ تماماً يا معمارية سكندرية في رأيك وأؤكد كل ما قلتيه (الرد الخاص فقط بالمهندس / محمد الكردي).

    لكن لي ملاحظة لكِ إنتِ خلاص سبتي المدرسة ودخلتي الكلية وبكره إن شاء الله هيكون ليكِ بيت وأولاد وأسرة ، ومش هتقدري تعملي فريقين في البيت ، لإن معنى فريقين يعني فيه غالب وفيه مغلوب والتعادل ده مش مضمون ، لكن لو قلتي شركة تضامنية مش أفضل يكون فيها رئيس مجلس إدارة (الراجل طبعاً) وممكن تبقى الست نائب رئيس مجلس الإدارة.
    مش عارف إيه رأيك.

    0 Not allowed!



  6. [66]
    معماري2007
    معماري2007 غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Aug 2006
    المشاركات: 11
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    بسم الله الرحمن الرحيم

    السلام عليكم :
    ايها الاخ ادم الصراحة موضوعك حلو وبيفرض على اي شخص ان يشارك فيه , وانا برأي الخاص اعتقد انه المرأة والرجل كلاهما عليهما البحث عن الشريك المناسب بالحياة ففي كلا الجنسين هناك الصالح وهناك الطالح ولذا عليهما التأني وحسن الاختيار .
    وانا اعتقد انه المرأة الصالحة تستطيع الاصلاح و زرع الخير اكثر من الرجل الصالح ولكن وبنفس الوقت فان المرأة السيئة تستطيع والعياذ بالله ان تزرع الشر وتنشر الفساد اكثر من الرجل السئ.
    (ملاحظة صحيح ان معظم الرجال يفضلون ان تكون زوجتهم من الصنف الاول الا انهم تعجبهم المرأة من الصنف الثاني وتبهرهم ولكن ليس كزوجة و انما كصديقة وهذا حتى بعد ان يتزوجوا اما اذا تصرفت زوجتهم مثل الصنف الثاني لترضيهم وتوقف اعجابهم بالصنف الثاني فيقولون عقلها خفيف وما بيرضوا عليها) والله الرجال بحيروا مو هيك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    والصراحة انا خايف عليك لا تتزوج واحدة مو من الصنف الاول مثل ماقال الاخ محمد الكاتب.
    وشكرا

    0 Not allowed!



  7. [67]
    المهندس / آدم
    المهندس / آدم غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Aug 2006
    المشاركات: 422
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    إلى الأخ معماري 2007

    أهلاً بك في المنتدى كعضو جديد وأنا يسعدني أن تكون أول مشاركة في المنتدى تعليقاً على هذا الموضوع لكن المثل بيقول مع بعض التعديل (أقدم منك بيوم يعرف عنك بسنة) أنا أقدم منك في هذا المنتدى بيومين يعني فيه فرق معرقة سنتين ، بمعنى ما تخفش عليه وإن شاء الله أكون راجل مش من النوع اللي بيحير.
    وفي إنتظار مشاركاتك

    0 Not allowed!



  8. [68]
    المهندس / آدم
    المهندس / آدم غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Aug 2006
    المشاركات: 422
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    إلى الأخت الصقلية

    شكراً على هذا الكلام الجميل وربنا يقدرني وأكون عند حسن ظنكم دائماً ، ننتظر منكم المزيد من المشاركات

    0 Not allowed!



  9. [69]
    مى725
    مى725 غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 67
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    يا استاذ ادم انت مش شايف ان نظرتك مثاليه اوى للرجل بالرغم من انها ظالمه للمراه

    عموما لو عاوز راى بجد فالحياه الزوجيه بجد هى مسوليه الاتنان الرجل والمراه

    يعنى مفيش حياه فاشله بسبب المراه لوحدها او الرجل لوحده ونفس الشى مفيش حياه زوجيه ناجحه بسبب المراه لوحدها او الرجل لوحده

    الحياه الزوجيه اتنان مش واحد

    0 Not allowed!



  10. [70]
    هبة محمود
    هبة محمود غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 342
    Thumbs Up
    Received: 3
    Given: 0
    كنت بدي أسألك أخي آدم ليه مش عز الضهر؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    0 Not allowed!



  
صفحة 7 من 11 الأولىالأولى ... 3 4 5 6 78 9 10 11 الأخيرةالأخيرة
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML