دورات هندسية

 

 

مطلوب شريك

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 13
  1. [1]
    WMohamed
    WMohamed غير متواجد حالياً

    عضو فعال

    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 74
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    مطلوب شريك

    [frame="7 70"]
    هل من الممكن ان اجد شريك طموح وجاد لتأسيس مكتب هندسي
    من الممكن ان يكون مهندس مدني متميز.
    مع الشكر
    [/frame]

  2. [2]
    محبس
    محبس غير متواجد حالياً
    جديد


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 7
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    هل من الممكن ان تعطينا تفاصيل اكثر :-
    1- مكان فتح المكتب الهندسي و هل يجب ان يكون الشريك من نفس الدولة .
    2-راس المال المطلوب للتاسيس
    3-فرص العمل المتاحة للمكتب و هل سيكون قادر على المنافسة في مجال عمله
    4- اهداف المكتب و اختصاصه

    انا مهندس مدني لدي خبرة 8 سنوات في مجال المقاولات و المشاريع و مهتم بالموضوع

    0 Not allowed!



  3. [3]
    WMohamed
    WMohamed غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 74
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    يرجي مراسلتي علي ايميلي
    artman_a2006 at yahoo-com

    0 Not allowed!



  4. [4]
    مهندس مصطفى
    مهندس مصطفى غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية مهندس مصطفى


    تاريخ التسجيل: May 2006
    المشاركات: 407
    Thumbs Up
    Received: 9
    Given: 0
    السلام عليكم

    بالتوفيق ان شاء الله

    ولو اردتم مهندس مدني حديث التخرج للعمل بالتواجد المباشر او عن بعد
    راسلوني structural_engineer_mostafa(at)yahoo.com

    0 Not allowed!



  5. [5]
    WMohamed
    WMohamed غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 74
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    الافادة ان مكان فتح المكتب هو القاهرة جمهورية مصر العربية

    0 Not allowed!



  6. [6]
    مهندس مصطفى
    مهندس مصطفى غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية مهندس مصطفى


    تاريخ التسجيل: May 2006
    المشاركات: 407
    Thumbs Up
    Received: 9
    Given: 0
    وانا من مصر

    0 Not allowed!



  7. [7]
    WMohamed
    WMohamed غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 74
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    شكرا علي الرد

    شكرا علي ردك يا مصطفي
    انت خريج جامعة ايه ، ودفعة كام؟
    مش ملاحظ ان كلة مصر يفضل موظف؟

    0 Not allowed!



  8. [8]
    مهندس مصطفى
    مهندس مصطفى غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية مهندس مصطفى


    تاريخ التسجيل: May 2006
    المشاركات: 407
    Thumbs Up
    Received: 9
    Given: 0
    جازاك الله خيرا

    انا من هندسة المنصورة

    دفعه 2006 يعنى حديث

    كلامك صحيح انا ملاحظ ان الكثير من المصريين ينظر للوظيفة ولكن بالنسبه لى انا انظر اليها حاليا

    لانى حديث التخرج ولا يمكن ان ابدا الحياه العملية الا من خلال وظيفة

    0 Not allowed!



  9. [9]
    WMohamed
    WMohamed غير متواجد حالياً
    عضو فعال


    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 74
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    هو لظروف عديدة الوظيفة أفضل خاصة اذا عملنا بالمثل القائل إن فاتك الميريبس ده في الدول العربية ليهلان كله بيدور علي ازاي يريح دماغةويكبر مخهوالعكس صحيح عند الناس المتقدمة

    0 Not allowed!



  10. [10]
    rahmo
    rahmo غير متواجد حالياً
    جديد


    تاريخ التسجيل: Mar 2006
    المشاركات: 8
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    انا مهندس كهرباء والكترونيات ولي خبره فى تصميم بالاتوكاد وعندى استعداد للمشاركه بس اريد تفاصيل لانى عندى اقتراحات متميزة

    0 Not allowed!



  
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML