دورات هندسية

 

 

اعرفي عريسك بدري بدري ....

صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 1 2 34 5 6 الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 30 من 55
  1. [21]
    معمارية سكندرية
    معمارية سكندرية غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية معمارية سكندرية


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 532
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    :)
    انا فى انتظار هذا الموضوع الشيق اخى العزيز

    0 Not allowed!



  2. [22]
    مهندسة زراعية
    مهندسة زراعية غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 30
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    زى ما بيقول المثل اسرع طريقة الى قلب الرجل معدتة

    هى كمان معدتة اتكون الحكم بتاع

    مشكوووووورة اختى على الموضوع

    0 Not allowed!



  3. [23]
    moonface
    moonface غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Mar 2006
    المشاركات: 211
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    الى معمارية سكندرية

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معمارية سكندرية
    سلمت ايديك وعنيك يا moonface
    بس ممكن اعرف حضرتك ولد واللا بنوتة؟؟
    وان كنت بارجح انك بنوتة وحتكون احلى من القمر
    واسفة لو كان العكس
    ترجيحك في محله انا بنوته لكن..هو مش باين من اسمي ولا ايه؟
    تسلمي يا قمر على كلامك الرقيق ونشوف لك مواضيع جديدة ان شاء الله

    0 Not allowed!



  4. [24]
    حاج علي
    حاج علي غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 11
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    والله فكرة ممتازة بس مانقدرش نعرف الطرف الثاني شو بدو .
    من خلال ماكتبته الاكل هو كل شي ء فهل الاتيكيت او اللبس او المستوى المادي.........
    هو الميزة

    0 Not allowed!



  5. [25]
    معمارية سكندرية
    معمارية سكندرية غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية معمارية سكندرية


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 532
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    شكرا (حاج على) على مرورك الكريم
    لو اخدنا الموضوع بعين الجد فان فيه اعتبارات كتيرة غير الموضوع ده طبعا
    لكن الموضوع ده بيحدده حاجات كتيرة زى الثقافة والمستوى الاجتماعى وغيرها
    وهى ديه اللى بتحدد طباع الشخص وبتتحكم فى تصرفاته
    فيه عادات عند بعض الشعوب تعتبر شئ عادى بينما تلاقى نفس التصرف فى بلد تانى مرفوض

    0 Not allowed!



  6. [26]
    إسراء
    إسراء غير متواجد حالياً
    عضو متميز


    تاريخ التسجيل: Apr 2006
    المشاركات: 629
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    أيوة حنضرب في المليان
    كلام صحيح وميه بالميه لو عاوزه تعرفي الراجل تعرفيه من بطنه ومن طريقة الأكل

    0 Not allowed!



    قال لقمان لابنه : يا بني اتخذ طاعة الله تجارة تأتك الأرباح من غير بضاعة
    ولستُ أرى السعادة جمع مال ولكنَّ التقيَّ هو السعيدُ

  7. [27]
    معمارية سكندرية
    معمارية سكندرية غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية معمارية سكندرية


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 532
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Esraa
    أيوة حنضرب في المليان
    مش قوى كده يا اسراء
    احسن يتهمونا بالعنف وانت عارفة اللى بيتهموه بالعنف بيجرى له ايه اليومين دول
    اللهم احفظنا من الاتهام ده

    0 Not allowed!



  8. [28]
    habeeba
    habeeba غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 194
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    موضوع حلو يا سكندرية
    بس جوزي بيقول على أكلي حلو وتسلم ايدك.ومش بياكل بسرعه الا لما يكون مستعجل
    وبيشبع بسرعه (مش بياكل كتير) و انا اللي بفضل آكل اكتر منه!

    0 Not allowed!



  9. [29]
    habeeba
    habeeba غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 194
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    و بعدين البنات بتفضفض مع بعضها
    الأولاد بيردو ليه؟؟؟
    و كل واحد فاكر الكلام عليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    0 Not allowed!



  10. [30]
    معمارية سكندرية
    معمارية سكندرية غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية معمارية سكندرية


    تاريخ التسجيل: Jul 2006
    المشاركات: 532
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة habeeba
    موضوع حلو يا سكندرية
    بس جوزي بيقول على أكلي حلو وتسلم ايدك.ومش بياكل بسرعه الا لما يكون مستعجل
    وبيشبع بسرعه (مش بياكل كتير) و انا اللي بفضل آكل اكتر منه!
    ربنا يبارك لك فيه ياحبيبة
    الزوج الهادئ والناقد الايجابى المراعى لشعور زوجته والمتابع الجيد لما تفعل اصبح نادر الان
    ادعى الله ان يحفظ لك زوجك ويديم المعروف والمعاملة الحسنة بينكما
    وعقبالنا يارب

    0 Not allowed!



  
صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 1 2 34 5 6 الأخيرةالأخيرة
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML