دورات هندسية

 

 

من هو رئيس مصر القادم ؟؟ ((موضوع للنقاش))

صفحة 1 من 4 12 3 4 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 33
  1. [1]
    ماهر عيون
    ماهر عيون غير متواجد حالياً

    عضو شرف

     وسام الشكر

      وسام كبار الشخصيات


    تاريخ التسجيل: Aug 2008
    المشاركات: 3,272
    Thumbs Up
    Received: 6
    Given: 2

    من هو رئيس مصر القادم ؟؟ ((موضوع للنقاش))

    اخوانى واخواتى الاعزاء
    تشهد الساحه السياسيه المصريه جدلا واسع النطاق حول منصب رئيس جمهوريه مصر العربيه القادم والذى سيتحدد فى عام 2011
    حيث نجد تباين واسع
    هناك من يؤكد ان التوريث سيلعب دوره وينقل الحكم الى جمال مبارك
    وهناك من يرى احقيته بذلك
    والبعض ينظر للاخوان المسلمين
    والبعض يطالب بعض الشخصيات البارزه مثل عمرو موسى والبرادعى لترشيح انفسهم
    فوددت ان استطلع رؤيتكم لهذا الموضوع
    واتمنى عند ذكر شخص معين ان نذكر لماذا وان رفضنا شخصا معين نوضح ايضا لماذا
    وشكرا لكم
    وتقبلوا تحياتى

  2. [2]
    منة المصرى
    منة المصرى غير متواجد حالياً
    عضو فعال
    الصورة الرمزية منة المصرى


    تاريخ التسجيل: Oct 2009
    المشاركات: 67
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    طبعا ابنة

    0 Not allowed!



  3. [3]
    محمد بن على السعيد
    محمد بن على السعيد غير متواجد حالياً
    تم إيقافه لمخالفة القوانين
    الصورة الرمزية محمد بن على السعيد


    تاريخ التسجيل: Oct 2009
    المشاركات: 2,763
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    جمال مبارك
    ولا عزاء للديمقراطية

    0 Not allowed!



  4. [4]
    ابوهشوم
    ابوهشوم غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية ابوهشوم


    تاريخ التسجيل: Jan 2009
    المشاركات: 4,572
    Thumbs Up
    Received: 7
    Given: 2
    بلا شك ان جمال مبارك هو الرئيس القادم لمصر

    0 Not allowed!





    .. ياعصرَ القصاصْ
    بلطةُ الجزّارِ لا يذبحُها قطرُ النـدى
    لا مناصْ
    آن لي أن أتركَ الحبرَ
    وأن أكتبَ شعري بالرّصاصْ !

  5. [5]
    محمد بن على السعيد
    محمد بن على السعيد غير متواجد حالياً
    تم إيقافه لمخالفة القوانين
    الصورة الرمزية محمد بن على السعيد


    تاريخ التسجيل: Oct 2009
    المشاركات: 2,763
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    جمال مبارك
    ولا عزاء للديمقراطية

    0 Not allowed!



  6. [6]
    اسامة القاسى
    اسامة القاسى غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية اسامة القاسى


    تاريخ التسجيل: Nov 2008
    المشاركات: 1,585
    Thumbs Up
    Received: 2
    Given: 0
    " ودى عايزة استفتاء ياعم ماهر "

    0 Not allowed!



    على المرء ان يسعى الى الخير جاهدا وليس عليه ان تتم المقاصد




    تحلو مرارة عيش فى رضاك ولا اطيق سخطا على عيش من الرغد


    سوف يكون تواجدي محدودا في الفترة القادمة وذلك لظروف خاصة.. اسأل المولى التوفيق لى و للجميع.




  7. [7]
    ماهر عيون
    ماهر عيون غير متواجد حالياً
    عضو شرف


    تاريخ التسجيل: Aug 2008
    المشاركات: 3,272

    وسام الشكر

     وسام كبار الشخصيات

    Thumbs Up
    Received: 6
    Given: 2
    طيب يأخوانى احنا كده لم نغير شىء من كلام الاعلام وكلام الشارع فى كل الدول العربيه تقريبا ولكننى اريد من وجهه نظركم وانتم صفوه المجتمع من يصلح لها وان كان جمال من يصلح فلماذا وان كان لايصلح فلماذا
    واريد ان اعرف هل جمال لايصلح فقط لكون مبارك ابوه ام هناك اسباب اخرى

    0 Not allowed!



  8. [8]
    هاله المصريه
    هاله المصريه غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً
    الصورة الرمزية هاله المصريه


    تاريخ التسجيل: Jun 2009
    المشاركات: 184
    Thumbs Up
    Received: 3
    Given: 0
    السلام عليكم اخ ماهر والله دي فكره كويسه في المنتدي اننا كلنا نعرف مين رئيسنا القادم بس ياريت بلدنا دي تعمل زيك كده وتخلينا نختار ونقول ليه ده اخترناه وليه ده مش خترناه لكن للاسف ده الواقع سواء ابينا او رضينا لكن المشكله مش في مين الشخص المشكله الكبيره اننا حانبدا نتعود بقي علي حكومه جديده وناس جديده لسا صغيره بمعني انها حاتيجي تاكل من خير مصر من الاول وجديد وتنهب ثرواتها لانها عاوزه نعمل زي اللي قبلها وكل مسئول يقدر يلم باكبر قدر من الاموال لكن البلد واهلها ومشاكلها مش مهم

    بيقول المثل عندنا ضربوا الاعور علي عينه قال خربانه خربانه
    يعني مفيش فايده بالعكس احنا كنا اتعودنا علي الحكومه السابقه وخلاص وعرفنا اللي فيها لكن اللي جااي يعلمه الله
    واللي تعرفه احسن من الليي متعرفوش
    علي فكره ممكن الاقي ضدي كتير وممكن لاقي المشرف حذف مشاركتي بس اهو قلت ورزقي علي الله وده جزء صغيور جدا من اللي جوايا بس الشكوي لغير الله مزله

    0 Not allowed!









  9. [9]
    mahmoudh5
    mahmoudh5 غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية mahmoudh5


    تاريخ التسجيل: Dec 2006
    المشاركات: 675
    Thumbs Up
    Received: 39
    Given: 0
    السلام عليكم اخواني الكرام
    انا مش مصري بس اسمحولي اقول اني بتوقع جمال مبارك هو اللي حيربح الانتخابات

    0 Not allowed!



  10. [10]
    ابو جندل الشمري
    ابو جندل الشمري غير متواجد حالياً
    عضو متميز
    الصورة الرمزية ابو جندل الشمري


    تاريخ التسجيل: Jun 2006
    المشاركات: 4,977
    Thumbs Up
    Received: 83
    Given: 38
    طبعا جمال مبارك هو الرئيس
    فنحن في عصر الجمهوريات الوراثية

    0 Not allowed!



    صفحة سوريا الأسلام عى الفيس بوك


    غرباءُ ولغيرِ اللهِ لا نحني الجِبـــاه
    غُرباءُ وارتَضَيناها شِعاراً للحيــاة
    إن تَسَل عنّا فإنّا لا نُبالي بالطُّغــاة
    نحنُ جُندُ اللهِ دَوماً دربُنا دربُ الأُباة




    ]







  
صفحة 1 من 4 12 3 4 الأخيرةالأخيرة
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML