دورات هندسية

 

 

معا نقهر الرابيدشير بطريقة قانونية وشرعية 100%

النتائج 1 إلى 10 من 10
  1. [1]
    eng_tata
    eng_tata غير متواجد حالياً

    جديد

    تاريخ التسجيل: Jun 2009
    المشاركات: 2
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    معا نقهر الرابيدشير بطريقة قانونية وشرعية 100%

    السلام عليكم يا شباب اية اخباركم مع الرابيدشير؟
    أنا عن نفسي احترت مع الموقع دة واحترت معاه بجد ولكن علشان هو فعلا ممتاز
    ففكرت في طريقة للقضاء على ما يسمى بlimeted,freeuser
    والحمد لله وجد أفضل طريقة بعد بحث استمر لاكثر من شهر وقررت ان الاستفادة لازم تكون للجميع وخصوصا لاعضاء المنتدى الكرام
    دلوقتي اية رأيكم لو كلنا يبقى عندنا حساب رسمي على هده المواقع؟
    طبعا هتقولولي ازاي واحنا معناش ؟ العملية بسيطة جداا 10دقائق فقط وتشتري حسابك الخاص
    هتقولولي ازاي تاني؟
    دلوقتي يا جماعة في شركة عالمية تعطيك فلوس نظير انك تقييم مواقع معينة تعطيها لك الشركة
    مهما كان ردك عليها هيدفعولك,اللي يهمنا دللوقتي الحسابات
    أولا سجل مع الشركة
    ثانيا ستجد بعض اللينكات لمواقع ,مش لازم تفتحها براحتك,المهم ضع ردك عليهم
    ثالثا ستجد رصيدك مع نهاية التسجيل أصبح مش اقل من 50$
    رابعا قم بتحويل الفلوس دي ياباشا واعمل حسابك للرابيدشير
    ودا اللينك بتاع الشركة
    http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=eng_tata
    ملحوظة:الموضوع مش موضوع ريفرال والكلام ده كله اللي بنسمعة دلوقتي بس
    كل ما أقصدة من وراء الموضوع هو الافادة ولم أكتب عنه الابعد ان ياكدت منه بنفسي واصبح عندي بالفعل حساب بريميم علي مواقع الرابيدشير وطبعا لكم حرية الاختيار
    وجربوا مش هتخسروا حاجة
    وانا في انتظار ردودكم

  2. [2]
    ASMER
    ASMER غير متواجد حالياً
    جديد


    تاريخ التسجيل: Aug 2007
    المشاركات: 1
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    انا بعد ما عملت ع الموقع كلامك مش عارف ادخل ع الرابيد شير وافعلة!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0 Not allowed!



  3. [3]
    ma-tawa
    ma-tawa غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً
    الصورة الرمزية ma-tawa


    تاريخ التسجيل: Mar 2006
    المشاركات: 160
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    قريت الكلام ده وحجرب
    وزي مابقولو : لحاق الكذاب لورا الباب
    سوري ماأتهم حد بالكذب بس هيك المتل بقول
    شكرا على المعلومة

    0 Not allowed!



  4. [4]
    سبيل النجاة
    سبيل النجاة غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Jun 2009
    المشاركات: 12
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    شكرا للموضوع ولو انه طريقة للربح على حساب من يطالع الموضوع حيث سوف تكسب انت دولار وربع عن كل من يدخل من خلال الرابط الذي نشرته انت

    عموما انا مسبقا ومن خلال موقع ما قرات الموضوع وسجلت على امل ان احصل على 75 دولار كما نوه الشخص ولكن تبين ان اقصى رقم للاستطلاع الاولي هو 27 دولار والمفروض يكون لدينا 75 دولار فما فوق لنمتلك paypal والذي من خلال هذا البطاقة نستطيع ان نشتري اشتراك على الرابدشير او اي موقع يدعم paypal

    0 Not allowed!



  5. [5]
    أبو مازن السكندري
    أبو مازن السكندري غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: Jun 2008
    المشاركات: 24
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0
    اخواني الأفاضل
    في منكم واحد سأل عن مشروعية هذا النوع من التعاملات من حيث الحلال والحرام؟
    برجاء الافادة.... مشكورين

    0 Not allowed!



  6. [6]
    test
    test غير متواجد حالياً
    عضو
    الصورة الرمزية test


    تاريخ التسجيل: Nov 2007
    المشاركات: 16
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    thank you verymuch yabasha

    0 Not allowed!



  7. [7]
    fox7777
    fox7777 غير متواجد حالياً
    عضو


    تاريخ التسجيل: May 2007
    المشاركات: 13
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    http://www.awsurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=fox7777

    طريقه سهله جدا وكلامه مضبوط وده رابط الموقع

    0 Not allowed!



  8. [8]
    Eng. Mithaq
    Eng. Mithaq غير متواجد حالياً
    عضو فعال جداً


    تاريخ التسجيل: Jan 2007
    المشاركات: 351
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    مشكوررررررررررر اخي العزيز

    0 Not allowed!



  9. [9]
    engelsha3er2010
    engelsha3er2010 غير متواجد حالياً
    عضو فعال
    الصورة الرمزية engelsha3er2010


    تاريخ التسجيل: Dec 2009
    المشاركات: 147
    Thumbs Up
    Received: 2
    Given: 0
    مشكووووووووووووووور

    0 Not allowed!











    المهندس/محمد الشاعر

  10. [10]
    ahmed alokby
    ahmed alokby غير متواجد حالياً
    جديد


    تاريخ التسجيل: Dec 2009
    المشاركات: 5
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    ادخل علي الرابط دا وسجل وسيصبح رصيد 27 دولار وحول المبلغ واستفيد وارجو الدعاء
    http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=ahmed alokby

    0 Not allowed!



  
الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

عرض سحابة الكلمة الدلالية

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML