:جديد المواضيع
صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 30 من 55

اعرفي عريسك بدري بدري ....

  1. #21
    عضو متميز

    User Info Menu

    :)
    انا فى انتظار هذا الموضوع الشيق اخى العزيز


    0 Not allowed!

  2. #22
    عضو

    User Info Menu

    زى ما بيقول المثل اسرع طريقة الى قلب الرجل معدتة

    هى كمان معدتة اتكون الحكم بتاع

    مشكوووووورة اختى على الموضوع


    0 Not allowed!

    من مواضيع مهندسة زراعية :


  3. #23
    عضو فعال جداً

    User Info Menu

    الى معمارية سكندرية

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معمارية سكندرية
    سلمت ايديك وعنيك يا moonface
    بس ممكن اعرف حضرتك ولد واللا بنوتة؟؟
    وان كنت بارجح انك بنوتة وحتكون احلى من القمر
    واسفة لو كان العكس
    ترجيحك في محله انا بنوته لكن..هو مش باين من اسمي ولا ايه؟
    تسلمي يا قمر على كلامك الرقيق ونشوف لك مواضيع جديدة ان شاء الله


    0 Not allowed!

  4. #24
    عضو

    User Info Menu

    والله فكرة ممتازة بس مانقدرش نعرف الطرف الثاني شو بدو .
    من خلال ماكتبته الاكل هو كل شي ء فهل الاتيكيت او اللبس او المستوى المادي.........
    هو الميزة


    0 Not allowed!

    من مواضيع حاج علي :


  5. #25
    عضو متميز

    User Info Menu

    شكرا (حاج على) على مرورك الكريم
    لو اخدنا الموضوع بعين الجد فان فيه اعتبارات كتيرة غير الموضوع ده طبعا
    لكن الموضوع ده بيحدده حاجات كتيرة زى الثقافة والمستوى الاجتماعى وغيرها
    وهى ديه اللى بتحدد طباع الشخص وبتتحكم فى تصرفاته
    فيه عادات عند بعض الشعوب تعتبر شئ عادى بينما تلاقى نفس التصرف فى بلد تانى مرفوض


    0 Not allowed!

  6. #26
    عضو متميز

    User Info Menu

    أيوة حنضرب في المليان
    كلام صحيح وميه بالميه لو عاوزه تعرفي الراجل تعرفيه من بطنه ومن طريقة الأكل


    0 Not allowed!

    قال لقمان لابنه : يا بني اتخذ طاعة الله تجارة تأتك الأرباح من غير بضاعة
    ولستُ أرى السعادة جمع مال ولكنَّ التقيَّ هو السعيدُ

  7. #27
    عضو متميز

    User Info Menu

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Esraa
    أيوة حنضرب في المليان
    مش قوى كده يا اسراء
    احسن يتهمونا بالعنف وانت عارفة اللى بيتهموه بالعنف بيجرى له ايه اليومين دول
    اللهم احفظنا من الاتهام ده


    0 Not allowed!
    التعديل الأخير تم بواسطة معمارية سكندرية ; 2006-07-13 الساعة 10:27 AM

  8. #28
    عضو فعال جداً

    User Info Menu

    موضوع حلو يا سكندرية
    بس جوزي بيقول على أكلي حلو وتسلم ايدك.ومش بياكل بسرعه الا لما يكون مستعجل
    وبيشبع بسرعه (مش بياكل كتير) و انا اللي بفضل آكل اكتر منه!


    0 Not allowed!

  9. #29
    عضو فعال جداً

    User Info Menu

    و بعدين البنات بتفضفض مع بعضها
    الأولاد بيردو ليه؟؟؟
    و كل واحد فاكر الكلام عليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    0 Not allowed!

  10. #30
    عضو متميز

    User Info Menu

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة habeeba
    موضوع حلو يا سكندرية
    بس جوزي بيقول على أكلي حلو وتسلم ايدك.ومش بياكل بسرعه الا لما يكون مستعجل
    وبيشبع بسرعه (مش بياكل كتير) و انا اللي بفضل آكل اكتر منه!
    ربنا يبارك لك فيه ياحبيبة
    الزوج الهادئ والناقد الايجابى المراعى لشعور زوجته والمتابع الجيد لما تفعل اصبح نادر الان
    ادعى الله ان يحفظ لك زوجك ويديم المعروف والمعاملة الحسنة بينكما
    وعقبالنا يارب


    0 Not allowed!

صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •